Evangelische Christengemeente Berchem

Of je een toevallige surfer, buurtbewoner of actief lid bent, we hopen dat dit virtuele ‘bezoekje’ jou een goede kennismaking biedt met onze kerk. Voor nog meer info kun je altijd contact opnemen of één van onze activiteiten bijwonen.

Tijdstip

Elke zondag om 10:00 uur.

Soms komen we samen op een andere locatie. Dan lees je het hieronder bij Nieuws.

Om 14:00 begint een Arabische eredienst. Meer info op hun Facebook of kerksite.

St. Lambertusstraat 38
2600 Berchem (Antwerpen)

Kinderen

Met kinderprogramma

Collage 2016 – fotograaf Dimitri Van Zeebroeck

Op zondag 31/3 vieren we om 10:00 Pasen. Iedereen is van harte welkom.

{

"In de kerk en de zondagsschool leer ik over God. Ik ken de mensen en het kindermoment is leuk."

Kuniana – 8 jaar

“Toen wij zo'n dikke 20 jaar geleden op zoek gingen naar een nieuwe gemeente en hier terecht kwamen, voelden we direct een warme liefde. Die voelen we nog steeds.”

Claudine – 58 jaar

“In deze tijd oprecht geloven in een eeuwige God ? Kom nou ! Het kan nochtans een kleine stap zijn met grote gevolgen. In deze warme kerk krijg je alvast een zetje …”

Bavo – 78 jaar

Route

In de Sint-Lambertusstraat en omgeving zijn er weinig parkeerplaatsen en is het op weekdagen betalend parkeren. Wens je toch om met de auto te komen, bekijk dan zeker de website Slim naar Antwerpen. We adviseren je echter het openbaar vervoer te gebruiken. Via De Lijn kun je de beste route uitstippelen om naar ons toe te komen. Vul gewoon je adres en het adres van onze kerk in en klik op ‘Plan route’.

Parkeren op de parking van de brouwerij De Koninck en de fietsenwinkel Velodome is op zondag gratis. De bareel staat dan omhoog. Tijdens sportactiviteiten in de Boomgaardstraat (zoals Antwerp Marathon en de Bollekensloop) geraak je echter niet op deze parkings. Het is aangeraden om af en toe de rubriek ‘evenementen’ op de website van de De Koninck te lezen. Daar vind je immers meer data waarop hun parking gesloten is.

Let op: een belangrijk kruispunt (Grote Steenweg en Binnensingel) in de buurt van onze kerk wordt opnieuw aangelegd. Meer info via deze link.